niedziela, 17 lutego 2013

Czekolada Milka 'I Love You' z kolorowymi drażetkami

Czekolada Milka "I Love You" z kolorowymi czekoladowymi drażetkami

 Czekolada mleczna z mleka alpejskiego z kakaowymi drażami (20%) 
Skład : cukier, tłuszcz kakaowy, odtłuszczone mleko w proszku, miazga kakaowa, serwatka w proszku, tłuszcz mleczny, kakao o obniżonej zawartości tłuszczu (1%), pasta z orzechów laskowych, emulgator (lecytyna sojowa), substancje glazurujące (guma arabska, wosk pszczeli, szelak, wosk carnauba), pełne mleko w proszku, barwniki (kompleksy miedziowe chlorofili i chlorofilin, karoteny, dwutlenek tytanu, betanina, ryboflawin, tlenki i wodorotlenki żelaza, antocyjany), tłuszcz roślinny, aromaty. 

Wartość odżywcza:   100g    ;   25g - porcja
Wartość energetyczna:  520 kcal     ;   129 kcal
Białko:     5,7g    ;  1,4g
Węglowodany:    62g    ;   15,5g
w tym cukry:     61g   ;  15,5g
Tłuszcz:  27g  ;   6,7 g
w tym kwasy tłuszczowe nasycone:  16g   ;   4g
Błonnik:   1,7g    ;   0,4g
Sód:   0,22g  ;   0,05g




 Opinia: Kiedyś jadłam zwykłą czekoladę mleczną z lentilkami. Nie ukrywam, najlepsze były cukierki. Gdy tylko zobaczyłam nową milkę, nie mogłam się powstrzymać od jej kupna. Chciałam sprawdzić, czy to cudo dorówna czekoladzie z dzieciństwa. Udało się? Bez wątpienia TA Milka jest pyszna, polecam ją każdemu wielbicielowi słodkości.
Producenci nie pożałowali drażetek, w każdej kostce znajdziemy ich około pięciu. Smakiem i wyglądem przypominają prawdziwe Lentilki, Smarties, czy M&M'sy, jak kto woli.
Oceniam czekoladę na 5/6. Jak wiadomo, przy produkcji Milki nie szczędzą cukru, a drażetki jeszcze bardziej potęgują słodycz czekolady. Po jednej kostce ma się jej już dość (co nie oznacza, że po 5 minutach znów po nią sięgam :P). Ci, którzy nie wielbią milki, zapewne i teraz się do niej nie przekonają.
Plusem czekolady jest struktura (w sumie wynika to samo z siebie), mało mamy w Polsce czekolad, które chrupią.
Milka z kolorowymi drażetkami jest niestety wersją limitowaną, a szkoda, bo często bym ją kupowała. Osobiście wolę czekolady dobrej jakości, ale tej nigdy nie mogę sobie odmówić.
Ocena: 5/6
Cena: 2,69 zł / 100g
Sklep: PoloMarket

4 komentarze:

  1. niedawno widziałam ją w Lidlu, ale nie byłam pewna czy będzie dobra, twoja opinia mnie zachęciła:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szukałam ich, i nie znalazłam;<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czekolady widziałam w PoloMarkecie, Lidlu i Piotrze i Pawle :) Może w jakimś sklepie osiedlowym?

      Usuń
  3. ehh i jak tu ma się człowiek odchudzać xD

    OdpowiedzUsuń